Užsienio kalbų

Edukacinių konkursų „Olympis 2017 – Rudens sesija“ rezultatai

Vilniaus Karoliniškių gimnazija

Anglų kalbos konkurso rezultatai

 

Mokinys Klasė Lygis Rezultatas Geriau už1 Laipsnis

1.

Lukas Zigmantas

9b

9 klasė

95%

86%

I

2.

Motiejus Miečelė

9a

9 klasė

94%

82%

I

3.

Daniilas Ivanovas

9b

9 klasė

94%

80%

I

4.

Vėjas Strelčiūnas

9b

9 klasė

94%

80%

I

5.

Simonas Ignatovičius

9b

9 klasė

94%

78%

I

6.

Vilius Kucavičius

9b

9 klasė

94%

78%

I

7.

Domas Taškūnas

9d

9 klasė

92%

69%

I

8.

Simonas Kučinskas

9b

9 klasė

86%

II

9.

Kevinas Švedko

9b

9 klasė

83%

II

10.

Tatjana Ševeliova

9b

9 klasė

82%

II

11.

Nojus Norkūnas

9c

9 klasė

79%

III

12.

Gabrielė Žilinskaitė

9d

9 klasė

69%

 

13.

Emilija Sakovič

9b

9 klasė

63%

 

14.

Dominyka Sakovič

9b

9 klasė

59%

 

15.

Ula Jasiūnaitė

10d

10 klasė

100%

99%

I

16.

Aistė Prakopaitė

10a

10 klasė

98%

94%

I

17.

Tadas Bernotas

10b

10 klasė

98%

94%

I

18.

Augustinas Drapeko

10b

10 klasė

96%

87%

I

19.

Paulius Juška

10f

10 klasė

91%

60%

I

20.

Matas Černiauskas

10f

10 klasė

91%

57%

I

21.

Dominyka Kaselytė

10b

10 klasė

88%

II

22.

Arūnas Klerauskas

10f

10 klasė

85%

II

23.

Simona Klebavičiūtė

10d

10 klasė

83%

II

24.

Tomas Jakucevičius

10f

10 klasė

83%

II

25.

Domas Kalvelis

10f

10 klasė

76%

III

26.

Einoras Kirkliauskas

10f

10 klasė

68%

 

27.

Anastasija Dorošenko

11f

11 klasė

95%

98%

I

28.

Viktorija Petrusevič

11c

11 klasė

90%

80%

I

29.

Donatas Aukštakojis

11b

11 klasė

88%

72%

II

30.

Adomas Klovas

11e

11 klasė

85%

62%

II

31.

Vytautas Margelis

11e

11 klasė

84%

59%

II

32.

Mindaugas Senkus

12f

12 klasė

88%

85%

II

Lietuvių kalbos konkurso rezultatai – niekas nedalyvavo.

Matematikos konkurso rezultatai – niekas nedalyvavo.

Fizikos konkurso rezultatai – niekas nedalyvavo.

Informacinių technologijų konkurso rezultatai – niekas nedalyvavo.

Chemijos konkurso rezultatai – niekas nedalyvavo.

Biologijos konkurso rezultatai – niekas nedalyvavo.

Geografijos konkurso rezultatai – niekas nedalyvavo.

Istorijos konkurso rezultatai – niekas nedalyvavo.

1 – „Geriau už“ – kiek procentų Lietuvos mokinių aplenkė dalyvis.

Dėkojame mokytojams, organizavusiems mokinių dalyvavimą edukaciniuose konkursuose „Olympis“:

Audronei Būdienei

Irenai Karpičienei

Rasai Miknienei

Vilmai Trusovienei

Vitoldai Plataunaitei

 

Debatų kovos

     Gegužės 10 d. Vilniaus Karoliniškių gimnazijoje vyko parodomųjų debatų anglų kalba pusfinalis tema „Europos parlamentas turėtų uždrausti namų darbus mokyklose“. Kovojo keturios antrokų komandos, iš kurių dvi komandos tapo nugalėtojomis. Visų komandų atstovai buvo puikiai pasiruošę ir parodė puikius kalbos įgūdžius. Gegužės 17 d. vyks parodomųjų debatų finalas, kuriame dvi komandos parodys, kaip debatai vyksta aukšto lygio varžybose.

     Renatas P., 2b, 2018 m. gegužės 10 d.

     Gegužės septynioliktą dieną, Vilniaus Karoliniškių gimnazijoje įvyko atkakli debatų kova. Šiems debatams buvo ruoštasi ne vieną savaitę. Tema „Ar Lietuvoje turėtų būti panaikinti namų darbai.“ Debatų finale susitiko teigiančiųjų (2a) bei neigiančiųjų (2b) komandos. Norint patekti į finalą, reikėjo įdėti nemažai pastangų. Visi demonstravo puikias anglų kalbos žinias, gynė savo komandos nuomonę ir įdomiai praleido laiką, tačiau labiausiai verti atstovauti savo klasei buvo išrinkti šeši mokiniai. Trys teigiantieji ir trys neigiantieji. Atkaklioje kovoje buvo sunku nuspėti, kurie pasirodys geriau. Netikėti neigiančiųjų klausimai ir užtikrinti argumentai bei puikūs teigiančiųjų atsakymai ir komandinis darbas pagyvino žaidimą. Galiausiai teisėjai nusprendė – kelialapį į respublikinius kitų mokslo metų debatus iškovojo neigiančiųjų komanda. Tai ne tik paskatino visus dar labiau gilinti anglų kalbos žinias, bet ir dar aktyviau dalyvauti debatuose.

     Aira N., 2a, 2018 m. gegužės 17 d.

 

Projektas „Kaip mūsų gimnazija galėtų būti draugiškesnė aplinkai?“

      Gegužės 14 d. 2a klasės gimnazistai pristatė integruotą anglų kalbos ir biologijos projektą „Kaip mūsų gimnazija galėtų būti draugiškesnė aplinkai?“ Įkvėpti užsienio mokyklų pavyzdžio, gimnazistai gamino dėžes šiukšlėms rūšiuoti, kūrė plakatus, atliko gimnazijos moksleivių ir mokytojų apklausą, tvarkė gimnazijos aplinką, o projektą vainikavo medelio sodinimas. Gimnazistai tikisi, jog ši iniciatyva taps tradicija ir paskatins gimnazijos bendruomenę labiau rūpintis aplinka ir tausoti gamtinius išteklius.

Mokytojos D. Zigmantienė ir Ž. Roličiūtė, 2018 m. gegužės 14 d.

 

Įspūdžiai po išvykos į JAV ambasadą

      Ar kada nors esate matę filmą apie Ameriką ir, žiūrėdami į be galo gražius aktorius bei skirtingus kraštovaizdžius, pagalvoję: kaipgi iš tiesų viskas vyksta šalyje, kurioje pildosi svajonės? 2018 m. balandžio 9 d. keturios Vilniaus Karoliniškių gimnazijos klasės, lydimos anglų kalbos mokytojos Vitoldos Plataunaitės susiruošė į kelionę. Neapsigaukite, neiškeliavome už jūrų marių, tačiau vykome į Ameriką Lietuvoje – Jungtinių Amerikos Valstijų ambasadą. Nemeluosiu, visi džiaugėmės jog ši kelionė ištrauks mus iš pamokų, tačiau gavome žymiai daugiau nei tikėjomės. Tik atvykę supratome, kad esame vietoje, į kurią patekti nėra taip paprasta, taigi jau nuo tos minutės, kai buvo patikrinti mūsų pasai, o daiktai kaip oro uoste – metalo detektoriumi, pradėjome išvyką vertinti žymiai labiau. Grupelėmis sugužėję į be galo gražų kambarį, pilną angliškų filmų, knygų bei kitos atributikos, nekantriai laukėme Amerikos ambasados kultūros atašė Althea Cawley Murphree. Tik išgirdę jos balsą nuščiuvome ir, manau, kiekvieno mūsų galvoje kirbėjo klausimas: kodėl šis taip puikiai angliškai šnekantis žmogus nėra televizoriaus ekrane? Dar nebuvome girdėję moters, kurios gimtoji kalba būtų ta, kurią perprasti bandome jau dešimtus metus, – anglų. Althea Cawley Murphree užsiminė, kad į tokias pamokas mokinius kviečia ne tik tam, kad mes geriau suprastume jų kultūrą, bet ir ji suprastų mūsiškę. Lektorė mums papasakojo, jog į Lietuvą atvyko iš Vašingtono, vienintelės valstijos, kuri buvo pavadinta buvusio JAV prezidento George Washington garbei, taip pat, jog skirtingose šios valstijos vietose yra be galo skirtingas klimatas. Aptarėme lietuviškos ir amerikietiškos kultūros skirtumus, kalbėjome apie atributiką, fermas, kraštovaizdį ir pasilikome pakankamai laiko klausimams, o kadangi šiuolaikinis jaunimas neretai žiūri amerikietiškus filmus, tai ir klausimai apie šią svajonių šalį pylėsi lyg iš gausybės rago. Galiausiai po puikios paskaitos atsisveikinome, tačiau mus vėl nustebino Althea Cawley Murphree prabildama lietuviškai, o tai tik dar kartą įrodė, kaip jai svarbu suprasti mūsų kultūrą. Išėjome šiek tiek lengviau nei patekome. Jautėmės be galo dėkingi už galimybę pabūti tokioje svarbioje vietoje bei gauti ne tik daug informacijos, bet ir teigiamų emocijų, o galiausiai tiesiog išgirsti, kaip anglų kalba skamba be lietuviško akcento.

Agnė Rakauskaitė, 2018 m. balandžio 9 d.

 

Mokytojos Onutės Gilienės prancūziškų sūrių etikečių kolekcija

Šalis, turinti šitiek sūrių, nemiršta.

/Generolas de Golis/

      Kovo 21 dieną prancūzų kalbos mokytoja Ona Gilienė pristatė asmeninę kolekciją, alsuojančią Prancūzija. Kolekcijai idėja gimė bendraujant su Prancūzijos licėjų mokytojais ir mokiniais bei įgyvendinant mainų programas. Pertraukų metu mokytojų ir mokinių bendruomenė turėjo galimybę susipažinti su turtingomis prancūziškų atvirukų, prancūziškų pašto ženklų, Prancūzijos regionų tradicinių sūrių etikečių kolekcijomis. Prancūzų kalbos mokytoja Onutė Gilienė pristatė Prancūzijos kultūrą ir kulinarijos tradicijas, mėgėjai paskanavo  įvairių sūrių bei prancūziško sūrio pyrago, o tie, kurie mėgsta konditerinius bandymus, išsinešė ir šio pyrago receptą.

      Dėkojame mokytojai į mokyklinę rutiną įnešusiai prancūziško skonio ir saulėtos nuotaikos!

Direktoriaus pavaduotoja R. Sabūnienė, 2018 m. kovo 22 d.

 

Anglų kalbos konkursas „Best in English“

      2017 m. lapkritį mūsų gimnazijos 35 mokiniai jau antrus metus dalyvavo tarptautiniame anglų kalbos konkurse „Best in English“. Geriausiai pasirodė 4f klasės mokinys Mindaugas Senkus (mokyt. Vitolda Plataunaitė), kuris užėmė 15-tą vietą pasaulyje ir pateko tarp dvidešimties surinkusiųjų aukščiausią balą. Mindaugas bus apdovanotas 100 eurų vertės čekiu ir galimybe nemokamai dalyvauti anglų kalbos vasaros stovykloje Čekijoje. Bendras gimnazijos mokinių, dalyvavusių konkurse „Best in English“, anglų kalbos pasiekimų lygis konkurse pelnė 7 vietą Lietuvoje ir 76 vietą pasaulyje. Tikimės, kad įgiję patirties kitais metais gimnazijos pasiekimai tarptautiniame konkurse bus dar aukštesni.

Direktoriaus pavaduotoja Audronė Būdienė

 

Sveikiname

Rusų (užsienio) kalbos 6-9 klasių olimpiados II etape laimėjusias trečiąją vietą

Akvilę Odinaitę, 1a kl.;

Gabrielę Orševskytę, 1a kl,;

Tatjaną Ševeliovą, 1b kl.,

jas ruošusią mokytoją Katažiną Vilkauskienę ir dėkojame mokytojai Jūratei Bubelienei už pagalbą

kuriant filmą.

Gimnazijos administracija, 2018 m.

 

JAV ambasados kultūros atašė p. Althea Cawley Murphree viešnagė

Vilniaus Karoliniškių gimnazijoje

      Artėjant Padėkos dienai (angliškai kalbančiose šalyse švenčiama ketvirtą lapkričio ketvirtadienį), mūsų gimnazijoje viešėjo JAV ambasados kultūros atašė p. Althea Cawley Murphree ir ją lydėjusi ambasados Viešosios diplomatijos skyriaus darbuotoja p. Miglė Grigienė.  Ponia Cawley Murphree susitiko su antrų ir trečių klasių mokiniais ir išsamiai papasakojo apie Padėkos dienos atsiradimą, jos šventimą ir reikšmę. Paskaitos pabaigoje mokiniai viešniai pateikė daug klausimų, susijusių su viešnios, kaip diplomatės,  patirtimi, teiravosi jos nuomonės vertinant jai labiausiai ir mažiausiai patinkančius dalykus Lietuvoje. Viešnia dėkojo už šiltą priėmimą ir pažadėjo atvykti dar kartą.

Direktoriaus pavaduotoja Audronė Būdienė, 2017 m. lapkričio 20 d.

 

Kodėl žodžiai yra svarbūs?

      M. Romerio universiteto dėstytoja amerikietė Kristina Dawn Schimmels  svečiavosi Vilniaus Karoliniškių gimnazijoje ir skaitė paskaitą anglų kalba „Kodėl  žodžiai yra svarbūs?“ (Why Words Matter). Ponia Kristina pasidalino savo jaudinančia patirtimi, kai jaunystėje augo netoli Čikagos ir bendravo su savo kaimynėmis lietuvaitėmis, kurios po karo emigravo su savo šeimomis iš Lietuvos. Jau nuo tada, pasak lektorės, ji norėjusi pamatyti Lietuvą, kurios žemėlapyje tuo metu nebuvo. Ši svajonė buvo įgyvendinta tik Lietuvai atgavus nepriklausomybę.

     Ponia Kristina žaismingai ir emocionaliai bendravo su gimnazistais, kalbėjo apie žodžių svarbą žmogui ir net viso pasaulio istorijos tėkmei.

Direktoriaus pavaduotoja Audronė Būdienė, 2017 m. lapkričio 16 d.

 

Nupiešk vokišką žodį

      Tęsiant vokiečių kalbos dienų „O kaip vokiškai“ tradiciją, spalio 20 d. gimnazijos antro aukšto fojė atidaryta mokinių piešinių paroda „Nupiešk vokišką žodį“. Parodoje pristatyti gražiausi gimnazijos mokinių piešiniai, kuriuose kūrybiškai perteikiamos sunkiai į kitas kalbas išverčiamų vokiškų žodžių prasmės. Besimokantys vokiečių kalbos antrųjų, trečiųjų ir ketvirtųjų klasių mokiniai parašė tekstus, paaiškinančius žodžių Dornröschenschlaf, scheinheilig, Pantoffelheld, Erbsenzähler ir kitų prasmę bei vartojimo subtilybes, o per dailės pamokas kiti mokiniai suteikė šiems žodžiams vaizdinį pavidalą. Paroda veiks iki spalio 27 d. Kviečiame apsilankyti!

Mokyt. Irena Vysockaja, 2017 m. spalio 20 d.

 

Kalbų diena Japonijos ambasadoje

      Rugsėjo 26 dieną Vilniaus Karoliniškių gimnazijos moksleiviai lankėsi Japonijos ambasadoje. Ekskursijoje mokiniai ir juos lydėję mokytojai turėjo progą susipažinti su japonų kultūros ypatumais, rašto – hirogana (viena skiemeninio japonų rašto (kanos) formų) ir katakana (viena iš dviejų skiemeninio japonų rašto (kanos) formų) – kilme. Kiekvienas iš mūsų turėjo progą pamatyti, apžiūrėti ir net pavartyti žymias japonų „mangas“, raštus, metraščius, dailyraščius ir kt. Taip pat ambasadoje dirbantis kolektyvas, kuris nestokojo geros nuotaikos, supažindino mus su keliais pagrindiniais simboliais, jų tarme.

      Žiūrėta ir vardinė mokomoji medžiaga, veiklai pagyvinti – mokomieji žaidimai. Japonijos, arba tekančios šalies, žmonės yra itin mandagūs ir turi net keletą kalbėjimo mandagumo lygių: pokalbių (buitinis), pagarbus, mandagus ir labai mandagus. Taip pat susipažinome su išskirtine jų kultūros poezija haiku (vaizduojama gamta ir žmogus kaip neatskiriami dalykai), kuri, pasak japonų, yra spalvų, jausmų, gamtos, filosofijos mišinys, keliantis kontrastiškumo įspūdį. Išvyka paliko neišdildomų įspūdžių, ambasados darbuotojai džiugino savo geranoriškumu, išsamiai ir įdomiai gebėjo atsakyti į mūsų įvairaus pobūdžio klausimus. Labai ačiū mūsų mokytojoms Irenai Karpičienei ir Liudmilai Calko, jų dėka turėjome galimybę pažinti japonų kultūrą iš arčiau.

2017 m. rugsėjo 26 d.

 

Sveikiname

Vilniaus miesto Švietimo įstaigų vaikų ir mokinių vokiškos dainos konkurso laureatus:

Vilniaus Karoliniškių gimnazijos moksleivių ansamblį

ir mokinius ruošusius mokytojus A. Dulevičiūtę–Kavaliauskienę ir T. Janukėną.

Gimnazijos administracija, 2017 m.

 

JAUNOJO FILOLOGO AKADEMIJA 2016–2017

PROJECTS

Name of a teacher

Names of students

Title of your project

Short Description

Contacts of the pupils to consult

Sigita Rackevičienė

students of philology programmes

Do Lithuanians Have Anything in Common with Norwegians?      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(History and Culture of Norway and Lithuania in Comparison)

The most interesting historical events and cultural attractions in Norway, their comparison with the history and culture of Lithuania  

Alvyda Liuolienė

Rugilė Salickaite-Damkauskienė

Multicultural society of Lithuania and Britain

Comparison of the British and Lithuanian society – similarities and differences concerning nationalities and national minorities, their cultural heritage (traditions, architecture, music, national cuisine, etc.)  
       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Regina Metiūnienė

 

Architectural monuments – the landmarks of different countries and cultures Most famous architectural monuments are the most recognisable images of the modern world but not everybody knows them. Each of these cultural icons is a symbol with various meanings, it may represent an epoch, an area, a belief, a culture, a country or a city  
      Jelena Suchanova       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We Have You Surrounded

We’re surrounded by persuasive advertising telling us what to buy, who to be, what we need to be happy. What are the special techniques used for persuasive advertising? What are the most convincing ads in these 3 groups: A. Social Issues (e.g. poverty, disease, equality, etc.) B. Consumer Goods (e.g. foods, clothing, technology, etc.) C. Services (e.g. cleaning, repairs, specialists, etc.). Why? Design your own ad that encourages student activities rather than shopping. For example, create an ad that encourages kids to participate in sports or volunteer in the community. Develop a theme, logo and consider a slogan or tagline.  
      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Viktorija Mažeikienė,      

     Vilhelmina Vaičiūnienė

 

 

 

Media: Production, Languages, Representations, Audiences

 

 

In today’s world, media are all around us. Have you ever questioned the media you use every day? Have you ever tried to find out more about how they work? Who makes media texts? Who owns the companies that buy and sell media? How do texts reach their audiences? How can we become critical thinkers in our densely mediated world? Join my invitation to embark on a journey into the fascinating and perilous world of media!  

Akvilė Šimėnienė

 

Contemporary Spanish Cinema

 

Have you seen the famous horror film “The Others” with Nicole Kidman? Do you know why all the world is crazy about Pedro Almodovar? Have you ever thought that almost half of the actors you see in the films are Spanish or Latin Americans? Do you know why? These and other questions in our project this academic year  

Akvilė Šimėnienė

Contemporary Spanish Literature

Is the last book you know in Spanish “Don Quijote“? If the answer is yes, you must come and find out how many Nobel prize winners and really good writers, poets and authors there are in Spain nowadays.  

Akvilė Šimėnienė

Regions of Spain and their Culture

Do you know anything about the regions of Spain? How different are they in their culture? You are going to research the topic.  
      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nijolė Burkšaitienė

Students of philology programmes

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Film Genres

      Strange World

Which film genre is your favorite? Would you like to know which is ours? Have you ever thought about the process of script writing? Not yet? Come and see! In our project, we’ll talk about film industry and discuss three different film genres. We’ll tell you some interesting facts about the process of creative writing of a script of a particular genre, too! And something more – about the script writers’ inspirations, experiences and difficulties they face while writing.  

Kristina Schimmels

Native American Art Students will research Native American art to see the elements of Indian culture are found  
       Lora Tamošiūnienė Poetry translation project SOART Are you ready for challenging workshops translating poetry and publishing your work? This project is for poetry and creativity lovers.  

 

Vokiečių kalbos dienos

     Spalio 18 d. šurmulingai prasidėjo Vokiečių kalbos dienos paminėjimas. Per pertraukas vieni moksleiviai varžėsi, kuri komanda greičiau sudės garsiausių Vokietijos prekių ženklų ir vokiškų žodžių domino. Kiti gi buvo mokomi vokiškų greitakalbių bei skaičiuočių. Per vokiečių kalbos pamokas buvo ne tik klausomasi vokiškų dainų, bet ir intensyviai dirbama su dainų tekstais, stotelių principu buvo atliekamos interaktyvios Vokietijos pažinimo, kūrybinio rašymo bei skaitymo užduotys. Svarbiausia, kad visą dieną lydėjo gera nuotaika, įrodanti, kad „Deutsch macht Spaß“ (vokiečių kalba teikia džiaugsmo). Spalio 20 d. laukia dar daugiau staigmenų: moksleivius vokiečių kalbos mokys užsienio kalbų studentės iš Mykolo Romerio universiteto.

Mokyt. A. Dulevičiūtė-Kavaliauskienė

 

Debatai anglų kalba „This House Would Make Fines Relative to Wealth“

      Vasario 25 dieną mūsų gimnazijoje įvyko parodomieji debatai anglų kalba. Moksleiviai diskutavo tema „This House Would Make Fines Relative to Wealth“ (Baudos dydis turėtų priklausyti nuo pažeidėjo gaunamų pajamų).

      Teigiantiesiems atstovavo:

Dominykas Radzevičius, 4b kl.,

Žygimantas Treigys, 4g kl.,

Eimantas Garšauskas, 3f kl.

      Neigiantiesiems atstovavo:

Sandra Danilčik, 4e kl.,

Ignas Pileckas, 3f kl.,

Aurimas Baltakis, 4e kl.

      III klasių moksleiviai po debatų buvo raginami išsakyti savo poziciją; nedidele balsų persvara laimėjo teigiančiųjų komanda.

      Džiaugiuosi mūsų gimnazijos debatininkais, kurie ne tik plečia savo akiratį, bet ir kalbėjimo angliškai įgūdžius.

Anglų kalbos mokytoja Gražina Morozovienė, 2016 m.

 

Draugiški debatai Žirmūnų gimnazijoje

      VKG debatų klubas kartu su Žirmūnų gimnazijos ir M. Biržiškos gimnazijos atstovais susirinko gruodžio 10 dieną, ketvirtadienį, Žirmūnų gimnazijoje, kurioje moksleiviai reiškė savo nuomonę šia tema Baudų dydis turėtų priklausyti nuo žmogaus gaunamų pajamų. Tiesa, moksleiviai debatavo anglų kalba, tema angliškai skambėjo taip: THW Make Fines Relative to Wealth.

      Jau tęsiame tradiciją draugiškai diskutuoti tarp  mokyklų, mokytis sklandžiai reikšti savo mintis, priimti kitų nuomonę, tolerantiškai reikšti mintis.

      VKG debatų klubui atstovavo Eimantas Garšauskas (3g kl.), Aurimas Baltakis (4e kl.) ir Ignas Pileckas (3f kl.). Prie debatų pasiruošimo prisidėjo patyręs debatininkas Žygimantas Treigys (4g kl.).

      Moksleiviai turiningai praleido laiką, ne tik patobulino anglų kalbos kalbėjimo įgūdžius, bet ir pabendravo su bendraminčiais.

Anglų kalbos mokytoja Gražina Morozovienė, 2015 m.

 

Edukacinio konkurso „Olympis 2015“ rezultatai

Anglų kalbos konkurso rezultatai

  Mokinys

Klasė

Lygis

Rezultatas

Geriau už1

Laipsnis

1.

Deimantė Maskoliūnaitė

9

9 klasės

89.7%

78%

II

2.

Edis Savenkovas

9

9 klasės

88.2%

72%

II

3.

Gabija Tūbelytė

9

9 klasės

83%

II

4.

Mindaugas Morkūnas

2

10 klasės

94.5%

94%

I

5.

Mindaugas Senkus

2

10 klasės

93.9%

93%

I

6.

Gabrielius Meržinskis

2

10 klasės

87.6%

73%

II

7.

Ignas Pileckas

3

11 klasės

95%

98%

I

8.

Aistė Djakonovaitė

3

11 klasės

91.3%

91%

I

9.

Rūta Trečekauskaitė

3

11 klasės

87%

73%

II

10.

Greta Karaliūnaitė

3

11 klasės

86.4%

71%

II

11.

Dainius Kunkis

3

11 klasės

86%

69%

II

12.

Simonas Suprinavičius

3

11 klasės

85.8%

69%

II

13.

Erika Savčuk

3

11 klasės

81.6%

56%

II

14.

Augustė Balašaitytė

3

11 klasės

77.9%

III

15.

Gabija Marija Šamšonkovaitė

3

11 klasės

75%

III

16.

Justinas Zujevas

3

12 klasės

93.5%

98%

I

17.

Vytautas Kleiza

4

12 klasės

91.2%

92%

I

18.

Marius Šaučiūnas

4

12 klasės

90.2%

87%

I

19.

Simona Šalkevičiūtė

4

12 klasės

88.5%

80%

II

20.

Evelina Vinciūnaitė

4

12 klasės

83.6%

58%

II

21.

Svajūnas Griežė

4

12 klasės

81.3%

50%

II

1 – „Geriau už“ – kiek procentų Lietuvos mokinių aplenkė dalyvis.

 

Stažuotė Budapešte

      2015 m. spalio 4-11 d. stažavausi Budapešte, ELTE Radnoti Miklos gimnazijoje pagal CITA projektą. Pagrindinė projekto idėja – suburti mokytojus iš trijų skirtingų šalių: Lietuvos, Ispanijos ir Vengrijos, ir pasidalyti gerąja mokymosi patirtimi, pasimokyti vieniems iš kitų.

      Stažuotėje stebėjau mokytojos Rėkos iš Budapešto pamokas, bendravau ne tik su mokytojais, bet ir su mokiniais, aktyviai dalyvavau mokyklos gyvenime, pristačiau savo šalį ir mokyklą, sužinojau apie švietimo sistemą jų šalyje (pvz., Vengrijoje – penkiabalė vertinimo sistema). Taip pat dalyvau 25-ojoje anglų kalbos mokytojų konferencijoje Budapešte.

      Spalio 12–18 dienomis anglų kalbos mokytoja Rėka iš Budapešto atvyko į mūsų gimnaziją, stebėjo anglų kalbos pamokas, pristatė savo šalį ir gimnaziją, kartu atlikome integruotą matematikos ir anglų kalbos pamoką, dalyvavome LAKMOS organizuojamoje kasmetinėje tarptautinėje konferencijoje, pristatėme mūsų projekto rezultatus, pastebėjimus.

      Tikiuosi, kad užmegzti glaudūs ryšiai plėtosis tolimesniuose projektuose.

Anglų kalbos mokytoja Gražina Morozovienė

 

Draugiški debatai

      2015 m. spalio 22 d. vyko draugiški naujokų debatai Mykolo Biržiškos gimnazijoje tema „Lietuva turėtų priimti žymiai daugiau pabėgėlių“.

      Mūsų mokyklai atstovavo šie moksleiviai:

Tautvydas Kvietkauskas, 2b kl.,

Žygimantas Augūnas, 2b kl.,

Marija Miglė Tretjakova, 2a kl.

      Moksleiviai ne tik turiningai praleido laiką ir išsakė savo nuomonę šiandien aktualia tema, bet ir užmezgė draugiškus santykius su moksleiviais iš M. Biržiškos ir Žirmūnų gimnazijų.

      4g klasės moksleivis, patyręs debatininkas Žygimantas Treigys pasidalijo savo patirtimi su naujokais, juos padrąsino.

      Pasak Tautvydo, turnyras buvo labai įdomus, jaudinantis, įtraukiantis bei verčiantis pamąstyti. Žygimantas priduria, kad šis turnyras buvo puiki patirtis siekiant tobulėti, pasimokyti iš savo klaidų ir gauti gerų patarimų.

Mokyt. Gražina Morozovienė

 

A. Puškinui atminti

      Š. m. gegužės 21 dieną mūsų gimnazijoje vyko literatūrinė popietė, skirta 216-osioms A. Puškino gimimo metinėms paminėti. Renginyje dalyvavo 1-3 klasių gimnazistai, kuriuos ruošė rusų kalbos mokytojos (V. Sarnickienė, S. Reduta, K. Vilkauskienė).  Popietėje skambėjo A. Puškino ir  kitų rusų poetų eilės, ištraukos
iš poemų ir jų vertimai į kitas kalbas. Vyravo rami, lyriška nuotaika, lydima P. Čaikovskio muzikos. Skambėjo ištrauka iš P. Čaikovskio  6-osios simfonijos 3-ios dalies.

Mokyt. K. Vilkauskienė, 2015 m.

 

Debatai Kaune

      Nacionalinis pradedančiųjų debatų turnyras vyko 2015 m. balandžio 25 d. Kauno Jėzuitų gimnazijoje. Šiais metais buvo diskutuojama Lietuvai aktualia tema „Jaunimo grįžimas į Lietuvą turėtų būti skatinamas aktyviau“.
Visi debatai vyko sutrumpintu WSDC stiliumi – kalbos su pastabomis truko 6 min. Tai buvo puiki proga ne tik įgyti patirties ir suvokti, kur dar reikia tobulėti, tačiau ir susipažinti su kitų mokyklų mokiniais.  Į turnyrą Kaune suvažiavo įvairių miestų ir miestelių debatų komandos iš visos Lietuvos. Turnyre Karoliniškių gimnazijai atstovavo Žygimantas Treigys,  Ieva Sušinskaitė ir Karina Toločka. Gimnazistus ruošė istorijos mokytoja Violeta Žekonienė ir anglų kalbos mokytoja Gražina Morozovienė.

Žygimantas Treigys, 3g kl.

 

Sveikiname

„Kalbų Kengūros 2015“

(anglų kalbos)

nugalėtojus:

Auksinės Kengūros – Simoną Šalkevičiūtę, 3f kl.,

Sidabrinės Kengūros – Justiną Zujevą, 3a kl.,

Oranžinės Kengūros – Marių Šaučiūną, 3a kl.,

ir juos ruošusią mokytoją Ireną Karpičienę.

Gimnazijos administracija, 2015 m.

 

Šv. Patriko diena

      Kovo 17 dieną tradiciškai buvo paminėta Šv. Patriko diena. Mokiniai ir mokytojai pasipuošė žaliais akcentais, vaišinosi „žaliais“ skanėstais.

      Anglų kalbos pamokų metu mokiniai išbandė savo jėgas mini viktorinoje atsakė į klausimus apie britų ir airių šventes, tradicijas, sprendė kryžiažodžius. Šventinę nuotaika palaikė skambanti airiška ir angliška muzika.

Anglų kalbos mokytoja Gražina Morozovienė, 2015 m.

 

Parodomieji debatai anglų kalba

      Vasario 5 d. Karoliniškių gimnazijoje įvyko parodomieji anglų kalbos debatai trečių klasių moksleiviams.

      Debatų tema „Ar Europos Sąjungai reikalinga viena kariuomenė?“

      Teigiančiųjų pusei atstovavo:

1. Eglė Stakionytė 3b

2. Domantas Špėlys 3g

3. Dominykas Radzevičius 3b

      Neigiančiųjų pusei atstovavo:

1. Mantas Čepas 3g

2. Alina Bubolevskaja 3g

3. Žygimantas Treigys 3g

      Dalyviai pademonstravo puikų pasitikėjimą savimi ir savo anglų kalbos žiniomis bei sudomino žiūrovus.

Istorijos mokytoja V. Žekonienė ir anglų kalbos mokytoja G. Morozovienė, 2015 m.

 

Sveikiname

2015 m. Vilniaus miesto anglų kalbos olimpiadoje

(tarp 3-ų gimnazijos klasių)

užėmusią III vietą

Sofiją Augaitytę, 3b gimn. kl.,

ir ją ruošusią mokytoją Dariją Zigmantienę.

Gimnazijos administracija, 2015 m.

 

Sveikiname

respublikinio projekto „Atviros kultūriniam paveldui asmenybės ugdymas daugiakultūrinėje visuomenėje“

parodos konkurso „Nuo Kristijono Donelaičio iki Michailo Lermontovo“

laureatę

Ameliją Alytę, 1e kl.,

ir ją ruošusią mokytoją Katažiną Vilkauskienę.

Gimnazijos administracija, 2015 m.

 

Išvyka į Amerikos centro biblioteką JAV ambasadoje

      Gruodžio 12 dieną 11 klasės mokiniai vyko į Amerikos centro biblioteką JAV ambasadoje. Vizito metu buvo bendrai pristatyta JAV ambasados ir Amerikos centro bibliotekos veikla, mokiniai buvo supažindinti su bibliotekoje esančiais resursais. Mokiniai turėjome galimybę susitikti su amerikiečiu, gyvenančiu Lietuvoje ir rimtai besidominčiu amerikietišku futbolu. Amerikietis sutiko pasidalinti savo žiniomis su mūsų moksleiviais. Mokiniai stebėjo pristatymą apie amerikietišką futbolą. Be to,  mokiniai turėjo puikią  galimybę pabendrauti su pašnekovu, lavinti ir patikrinti savo anglų kalbos žinias. Vienuoliktokai puikiai pademonstravo savo pasitikėjimą ir gebėjimą kalbėti anglų kalba. Dėkojame Aleksandrui Balčiūnui už  jaukų priėmimą.

Anglų kalbos mokytojos Jūratė Janonienė ir Gražina Morozovienė, 2014 m.

Užsienio kalbų archyvas

World School Debating Championship 2014, Vilnius

Dokumentinio filmo „Nikio šeima“ peržiūra

Angliškų dainų konkursas „Values in Songs“

William‘o Shakespeare‘o poezijos popietė Vilniaus Karoliniškių gimnazijoje

Šv. Patriko diena