Įtraukusis ugdymas

Ruduo gimnazijoje: bendruomeniškumo ir pagarbos ugdymas

      Šį rudenį mūsų gimnazijoje ypatingą dėmesį skyrėme bendruomeniškumo ir pagarbos puoselėjimui. Siekdami kurti saugią, atvirą ir draugišką aplinką, inicijavome veiklas, skatinančias empatiją, tarpusavio supratimą ir aktyvų dialogą.

      Spalio 30 d. minėjome Tarptautinę dieną prieš patyčias ir smurtą mokykloje, kuri oficialiai žymima pirmąjį lapkričio ketvirtadienį. Mokyklos fojė buvo demonstruojamos informacinės skaidrės, primenančios, kas yra patyčios, kokios jų formos ir kokias pasekmes jos sukelia. Taip pat mokiniams ir mokytojams buvo dalijami lankstinukai su svarbia informacija apie pagalbos galimybes ir būdus, kaip pastebėti bei sustabdyti patyčias.

     Lapkričio 27 d. susirinkome paminėti Tarptautinę tolerancijos dieną, minimą lapkričio 16-ąją. Šiam minėjimui skaitykloje atvėrėme duris visiems bendruomenės nariams – kartu dalyvavo ir mokytojai, ir mokiniai. Renginio metu atlikome bendruomeniškumą ugdančią užduotį, padėjusią užmegzti ryšį, atrasti panašumų tarp mūsų ir sustiprinti tarpusavio bendrystės jausmą. Vėliau žiūrėjome trumpą vaizdo medžiagą, susijusią su atlikta veikla, o susitikimą užbaigėme bendromis įžvalgomis ir mintimis apie tai, ką iš jos išsinešame.

      Šios rudens veiklos priminė, kad kiekvienas iš mūsų gali prisidėti prie teigiamų pokyčių. Atvirumas, pagarba, empatija ir supratimas – vertybės, kurios stiprina mūsų gimnazijos bendruomenę ir kuria saugią erdvę augti kiekvienam.

Psichologės Greta Bugelytė ir Urtė Mušauskaitė

 

Pažinti autizmą pasitelkiant virtualią realybę bei tikrą istoriją

      • Lapkričio 20 d. Vilniaus Karoliniškių gimnazijoje turėjome galimybę daugiau sužinoti apie autizmo spektro sutrikimą turinčių žmonių patirtis. Renginio metu tiek mokiniai, tiek mokytojai virtualioje realybėje „Lu“ pasinėrė į autizmo spektro sutrikimą turinčio personažo Lu pasaulį vaikystėje ir paauglystėje, patirdami jo pasaulio suvokimą, interesus, jam kylančius iššūkius.

      • Patirtys virtualioje realybėje buvo aptariamos kartu su „Lietaus vaikai“ asociacijos atstove, iniciatyvos „Žvelk giliau“ koordinatore Kristina Radžvilaite, paneigiant vyraujančius įsitikinimus apie autizmą, atkreipiant dėmesį į sensorines perkrovas.

• Taip pat vyko susitikimas su „Žvelk giliau“ projekto psichikos sveikatos ambasadore Nadežda, kuri pasidalino savo asmenine istorija bei kylančiais iššūkiais.

      • Džiaugiamės turėję ypatingą patirtį, kurią mums suteikė „Nepatogaus kino“ festivalis, asociacijos „Lietaus vaikai“ įgyvendinamas psichikos sveikatos ambasadorių iniciatyvos „Žvelk giliau“ projektas. Psichikos sveikatos ambasadorių iniciatyva „Žvelk giliau“ organizatorius Higienos institutas, projektas finansuojamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos lėšomis. „Lietaus vaikai“ asociacija, vykdydama šį projektą, siekia mažinti psichikos sveikatos stigmą visuomenėje ir kviečia ambasadorius dalintis išgyventa patirtimi apie neuroįvairovę, psichikos sveikatą, buvimą sunkumų patiriančio žmogaus artimu.

Parengė psichologė Laura Vitkė, 2024 m. lapkričio 21 d.

 

Spalis – psichikos sveikatos stiprinimo mėnuo

    Vilniaus Karoliniškių gimnazijoje spalio mėnesį organizavome įvairias veiklas, siekdami atkreipti dėmesį į psichikos sveikatos stiprinimą. Ilgųjų pertraukų metu gimnazijoje skambėjo relaksacinė muzika. Mokytojų kambaryje buvo skelbiama informacija apie laimės hormonus ir kaip jų kiekį padidinti savo organizme. Psichologijos pamokų metu vyko ,,Nepatogaus kino klasės“ platformoje esančių filmų peržiūra, o gyvenimo įgūdžių pamokose diskusijos apie emocijas, jų raišką, psichologinį atsparumą. Su informacinių technologijų mokytojų pagalba mokiniai kūrė projektus apie sveiką gyvenseną. Taip pat gimnazijoje lankėsi specialistės iš ,,Paramos vaikams centro“, organizavusios pamokas mokiniams apie geresnį savęs pažinimą.

      Labai džiugu, kad prie šio mėnesio veiklų prisidėjo 9–12 kl. mokiniai, savanoriškai siūlę savo iniciatyvas kuriant įvairius plakatus, susijusius su psichikos sveikata. Sukurti plakatai puošė mokyklos erdves. Mėnesio pabaigoje mokiniai galėjo išbandyti mokinių kurtą instaliaciją ,,Pasimatuok emociją“. Visa mokyklos bendruomenė galėjo perteikti emocines išraiškas ir jas įamžinti nuotraukoje.  

      Svarbu paminėti, kad spalio mėnesį taip pat buvo daugiau kalbama ir apie disleksiją – specifinį mokymosi (skaitymo) sutrikimą. Todėl šį mėnesį gimnazijos erdvėse eksponuoti mokinių informaciniai pranešimai ir apie disleksiją.

      Dėkojame už bendradarbiavimą gimnazijos mokiniams bei personalui! 

Parengė gimnazijos psichologės Greta Bugelytė ir Laura Vitkė, 2025 m. spalis

 

Pagalbos mokiniui specialistai

Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2025–2026 m. m.

Eil. nr.

Vardas, pavardė

Pareigos gimnazijoje

Pareigos komisijoje

1. Loreta Ribinskaitė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Pirmininkė
2. Liudmila Calko Socialinė pedagogė Pirmininkės pavaduotoja
3 Daiva Burkienė Biologijos mokytoja Sekretorė
4. Greta Bugelytė Psichologė Narė
5. Urtė Mušauskaitė Psichologės asistentė Narė
6. Augustina Bižytė-Petrovskienė Biologijos, gyvenimo įgūdžių mokytoja, klasės vadovė Narė
7. Neda Kibildienė Fizinio ugdymo mokytoja, klasės vadovė Narė
8. Martynas Matusevičius Technologijų mokytojas, klasės vadovas Narys
9. Edvardas Česonis Tikybos mokytojas, klasės vadovas Narys
10. Julija Baladžanian-Čemakina Rusų kalbos mokytoja, klasės vadovė Narė
11. Rita Lašinienė Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė, gyvenimo įgūdžių mokytoja Narė

Su Vaiko gerovės komisijos pirmininke L. Ribinskaite susisiekite

                el. paštu l.ribinskaite@karoliniskiugimnazija.lt  tel. nr. (0-5) 245 24 44

 

 

VILNIAUS KAROLINIŠKIŲ GIMNAZIJOS VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS

 

VEIKLOS PLANAS 2025 M.

 

MOKINIO SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ VERTINIMO, UGDYMO PRITAIKYMO IR(AR) REIKALINGOS ŠVIETIMO PAGALBOS SKYRIMO TVARKOS APRAŠAS

 

SPECIALIOSIOS PEDAGOGINĖS PAGALBOS TEIKIMO ASMENIMS TVARKOS APRAŠAS

 

VILNIAUS KAROLINIŠKIŲ GIMNAZIJOS  VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS FUNKCIJŲ, SUDARYMO IR JOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

KRIZIŲ VALDYMO VILNIAUS KAROLINIŠKIŲ GIMNAZIJOJE TVARKOS APRAŠAS

 

Visą kovo mėnesį gimnazijoje vyksta veiklos tema: „Kovas – sąmoningumo didinimo mėnuo“. 

BE PATYČIŲ: „Geras žodis – keičia dieną“

      Visą kovo mėnesį gimnazijoje vyko įvairūs renginiai skirti „Kovas – sąmoningumo didinimo mėnuo be patyčių“ temai aktualizuoti. Šiomis veiklomis siekėme stiprinti ryšius tarp mokyklos bendruomenės narių ir atkreipti dėmesį į socialines problemas. Visi drauge ugdėme empatiją, pagelbėjome vieni kitiems atpažinti savo ir aplinkinių jausmus bei su jais susitvarkyti.

      Kviečiame ir jus su mumis pakeliauti po bendravimo pasaulio labirintus!

      Įvykdytos šios iniciatyvos:

      Atvira lietuvių kalbos ir istorijos pamoka tema „Draugystė. Riba tarp juoko ir patyčių“ (mokyt. V. Žekonienė, J. Montrimienė ir 2b klasės mokiniai).

      Lietuvių kalbos pamokose surastos „draugiškos“ patarlės ir posakiai (mokyt. J. Montrimienė ir E. Mažeikienė ir 1–3 klasių mokiniai).

      Patarlės, posakiai išverstos į vokiečių (mokyt. I. Vysockaja ir grupės mokiniai) bei anglų kalbas (mokyt. R. Miknienė bei grupės mokiniai).

      Psichologijos pamokos 11-okams. Tikslas – sąmoningumo, empatijos ir tolerancijos kitokiems didinimas. (psichologė L. Vitkė).

      Muzika ir emocijos (mokyt. A. Valotkienė ir psichologė L. Vitkė bei 1–3 klasių mokiniai).

      ,,Draugystės virvelės“ rišimas technologijų pamokose. Darbas grupėse sustiprino tarpusavio ryšį, suteikė džiugesio emociją.

      Sukurtas informacinis „Kovas – sąmoningumo didinimo mėnuo be patyčių“ stendas (mokyt. A. Bižytė–Petrovskienė ir soc. pedagogė L. Calko).

      Klasės sukūrė vaizdo įrašus, kurie skatina atkreipti dėmesį į visuomenės problemą (klasės vadovai D. Kozlovskij, A. Vekterienė, M. Matusevičius ir 1b, 2a ir 2e klasės).

      Socialinių plakatų kūrimas informacinių technologijų pamokose (mokyt. J. Bubelienė ir 1–3 klasių mokiniai).

      Šokis prieš patyčias „Vienintelis toks“ (mokyt. N. Kibildienė ir 1d, 1e klasių mokinių tikslinė grupė).

      1g ir 1d klasių išvykos į Policijos muziejų (mokyt. A. Bižytė–Petrovskienė, N. Kibildienė, soc. pedagogė L. Calko).

 

INFORMACIJA APIE MOKYKLOS PSICHOLOGO VEIKLĄ

 

PATVIRTINTA

Karoliniškių gimnazijos

direktoriaus 2025-10-13

įsakymu Nr. V-30

Vilniaus Karoliniškių gimnazijos psichologo asistentės

Urtės Mušauskaitės 

DARBO GRAFIKAS

DIENOS

DARBO LAIKAS

PIETŲ
PERTRAUKA

DARBO LAIKAS

NUOTOLINIS DARBAS

Pirmadienis

9:00-12:05

12:05-12:35

12:35-15:00

7:30-10:00;

15:00-17:00

Antradienis

7:30-12:35

12:35-13:05

13:05-17:00

Trečiadienis

8:00-12:05

12:05-12:35

12:35-15:00

7:30-8:00;

15:00-17:00

Ketvirtadienis

7:30-12:35

12:35-13:05

13:05-17:00

    *Nekontaktinės darbo valandos – psichologės asistentės darbo laikas, skirtas tyrimo duomenims tvarkyti, rekomendacijoms ir išvadoms rašyti, pasiruošti konsultacijoms, organizaciniam darbui, dokumentams pildyti, seminarams, konferencijoms, susirinkimams lankyti, žinioms gilinti.

      Psichologinę pagalbą teikia psichologės asistentė Urtė Mušauskaitė 320 kab.

      Kilus klausimams, galite kreiptis elektroniniu paštu  musauskaite.urte@gmail.com

INFORMACIJA APIE MOKYKLOS PSICHOLOGO VEIKLĄ

Psichologinės pagalbos paskirtis – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos gimnazijoje kūrimą, padėti mokiniams atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis.

Tikslas:

Teikti psichologinę pagalbą mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams) bei mokytojams, padedant jiems spręsti iškylančias emocines, bendravimo, mokymosi problemas – padėti mokiniams atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis. Taip pat stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos mokykloje kūrimą.

Uždaviniai:

1. Konsultuoti mokykloje besimokančius mokinius bei mokinių (vaikų) tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, padedant spręsti iškylančias problemas;

2. Įvertinti mokinių galias ir sunkumus, nustatant raidos ypatumus, asmenybės ir ugdymosi problemas, specialiuosius ugdymosi poreikius;

3. Teikti individualią ir grupinę pagalbą elgesio, emocinių, bendravimo ir kt. sunkumų turintiems mokiniams ir jų tėvams bei už mokinių ugdymą atsakingiems mokytojams;

4. Vykdyti mokinių (vaikų), jų tėvų (globėjų, rūpintojų), mokyklos bendruomenės švietimą aktualiais vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;

5. Vykdyti psichologinių problemų prevenciją: rengti, organizuoti ir įgyvendinti prevencines programas bei priemones;

6. Dalyvauti vaiko gerovės komisijos veikloje, bendradarbiauti su pagalbos mokiniui specialistais (socialine pedagoge, specialiąja pedagoge), įvairiomis tarnybomis;

7. Atsižvelgiant į mokyklos bendruomenės poreikius vykdyti tiriamąją veiklą.

Mokyklos psichologo veiklos sritys:

1. Konsultavimas: mokinio asmenybės ir ugdymosi problemų nustatymas, tiesioginio poveikio būdų numatymas, darbas su mokiniu taikant psichologinio konsultavimo technikas, bendradarbiavimas su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais ir kitais su mokinio ugdymu susijusiais asmenimis, rekomendacijų jiems teikimas, jų konsultavimas. Psichologinės konsultacijos – konfidencialios.

2. Įvertinimas: mokinio asmenybės ir ugdymosi problemų, galių ir sunkumų nustatymas, psichologinis mokinio įvertinimas atliekant pirminį specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą.

3. Švietimas: mokyklos bendruomenės švietimas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.

4. Psichologinių problemų prevencija: psichologinių problemų prevencijos poreikio įvertinimas (Mokyklos bendruomenės grupių tyrimai), prevencinių priemonių bei programų rengimas ir įgyvendinimas, psichologinių krizių prevencija, intervencija ir postvencija.

Bendradarbiavimas: su specialistais, Vaiko gerovės komisijos nariais, mokytojais, mokyklos administracija bei darbas su jais komandoje sprendžiant mokinių problemas. Taip pat bendradarbiavimas su kitomis institucijomis (Vaiko teisių apsaugos tarnybomis, psichikos sveikatos centrais, Vaiko raidos centru, Paramos vaikams centru, Vilniaus miesto psichologine pedagogine tarnyba, Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centru, universitetais  ir kt. institucijomis).

      PSICHOLOGINĖS PAGALBOS GALIMYBĖS UŽ GIMNAZIJOS RIBŲ

     ***

PATVIRTINTA

Vilniaus Karoliniškių gimnazija

Direktoriaus 2025 m.rugpjūčio 29 d.

įsakymu Nr. V–237

Psichologės Gretos Bugelytės darbo laikas

2025–2026 m. m.

Diena

Konsultacijų laikas

Nekontaktinės valandos*

Pietų pertrauka

Pirmadienis

7:30 – 8:30; 13:00 – 13:30

16:30 – 19:30

12:30 – 13:00

Antradienis

8:40 – 13:00; 14:30 – 16:05

16:10 – 18:10

13:00 – 13:30

Trečiadienis

17:30 – 20:30

Ketvirtadienis

7:30 – 12:00

12:30 – 18:30

18:30 – 19:30

12:00 – 12:30

Penktadienis

7:30 – 10:20; 11:50 – 15:05

15:15 – 16:15

16:15 – 19:15

11:20 – 11:50

      * Nekontaktinės valandos – psichologės darbo laikas, skirtas tyrimo duomenų tvarkymui, rekomendacijų ir išvadų rašymui, pasiruošimui konsultacijoms, organizaciniam darbui, dokumentų pildymui, seminarų, konferencijų, susirinkimų lankymui, žinių įgyjimui.     

      Psichologinę pagalbą teikia psichologė Greta Bugelytė 321 kab.

      Kilus klausimams, galite kreiptis elektroniniu paštu g.bugelyte@karoliniskiugimnazija.lt

***

PATVIRTINTA

Vilniaus Karoliniškių gimnazijos

 direktoriaus 2025-08-29

 įsakymu Nr. V- 232

Specialiosios pedagogės Loretos Ribinskaitės darbo laikas

Darbo dienos

Darbo valandos

Pirmadienis

9.20 – 11.20; 13.30-14.30

Antradienis

8.30 – 9.30; 10.20-12.20

Trečiadienis

08.30 – 9.30; 11.20 – 12.20; 13.30-14.30

Konsultacijų, netiesioginio darbo laikas

Pirmadienis

07.00 – 08.00; 18.20 – 19.50

Antradienis

07.00 – 08.30; 19.00 – 19.40

Trečiadienis

07.00 – 08.30; 19.00 – 19.40

Ketvirtadienis

18.20 – 19.00

Penktadienis

17.30 – 19.00

      Kilus klausimams, galite rašyti elektroniniu paštu l.ribinskaite@karoliniskiugimnazija.lt

      Konsultacijos vyksta 319 kabinete.

GIMNAZIJOS SPECIALIOSIOS PEDAGOGĖS LORETOS RIBINSKAITĖS PAGRINDINĖS VEIKLOS KRYPTYS IR TURINYS

Specialiojo pedagogo pagrindinis uždavinys – rūpintis specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių mokymo(si) sunkumų korekcija bei sėkminga integracija gimnazijoje, bendradarbiauti su mokinių tėvais (globėjais), konsultuoti juos. 
      Specialiojo pedagogo veiklos kryptys:

  • atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą gimnazijoje;
  • bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, mokyklą aptarnaujančios pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko;
  • padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete popamokiniu laiku) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
  • pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, individualizuoti programas;
  •  teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo klausimais;
  • naudoja ugdymo procese mokymo priemones atsižvelgdamas į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių amžių, specialiuosius ugdymosi poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį;
  • tvarko ir pildo savo darbo dokumentus;
  • dalyvauja gimnazijos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
  • taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves, šviečia gimnazijos bendruomenę specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja gimnazijos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinius.

      Mokiniai ir jų tėvai gali kreiptis į specialiąją pedagogę, jei

  • mokykloje vaikas susiduria su mokymosi ar kitais sunkumais, kurių jis vienas ar kartu su tėvais nėra pajėgus išspręsti;
  • mokykloje vaikas turi mokymosi ir / ar elgesio problemų;
  • siekiama efektyvesnio bendradarbiavimo su mokytojais, mokiniais ar kitų institucijų specialistais.

      Mokytojai gali kreiptis į specialiąją pedagogę, jei

  • pastebi, kad mokinys turi mokymosi ir / ar elgesio problemų;
  • reikalinga pagalba sprendžiant mokiniui iškilusias ugdymo problemas, sunkumus;
  • mokiniui ar mokinių grupei reikalinga specialioji pedagoginė pagalba.

      ***

PATVIRTINTA

Vilniaus Karoliniškių gimnazijos

Direktoriaus 2025 m. rugpjūčio 29 d.

įsakymu Nr. V-237

Diena

Darbo valandos

Pietų pertrauka

Nekontaktinis darbo laikas

Pirmadienis

7:30 – 15:30

11:30 – 12:00

15:30 – 19:30

Antradienis

7:30 – 15:30

11:30 – 12:00

15:30 – 19:30

Trečiadienis

7:30 – 15:30

11:30 – 12:00

15:30 – 19:30

Ketvirtadienis

7:30 – 15:30

11:30 – 12:00

15:30 – 19:30

Penktadienis

7:30 – 13:00

11:30 – 12:00

13:00 – 16:00

GIMNAZIJOS SOCIALINĖS PEDAGOGĖS LIUDMILOS CALKO PAGRINDINĖS

VEIKLOS KRYPTYS IR TURINYS

Socialinio pedagogo tiesioginio darbo funkcijos:

  • vertinti socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius;
  • pagal kompetenciją dalyvauti atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą;
  • ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas;
  • konsultuoti mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus);
  •  teikti Pagalbą vaikams ir mokiniams, kai ją Mokyklos vaiko gerovės komisijos teikimu skiria Mokyklos vadovas ar pedagoginės psichologinės tarnybos vadovas;
  •  dalyvauti organizuojant ir vykdyti prevencines veiklas, susijusias su saugios, vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei vaiko ir mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu.

         Socialinio pedagogo netiesioginio darbo funkcijos:

  • rinkti, analizuoti ir profesiniais tikslais naudoti informaciją Pagalbai teikti; 
  • tobulinti profesines kompetencijas, reikalingas socialinio pedagogo funkcijoms atlikti;
  • pagal kompetenciją kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengti ir įgyvendinti individualaus ugdymo plano mokiniui Pagalbos dalį;
  • bendradarbiauti su Pagalbą teikiančiomis įstaigomis ir organizacijomis, skatinant saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą;
  • dalyvauti Mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje, krizių valdymo komandos, kitose darbo grupėse, susijusiose su socialinio pedagogo funkcijomis;
  • kontaktiniu ir (ar) nuotoliniu būdu konsultuoti mokytojus, Mokyklos darbuotojus ir švietimo pagalbą teikiančius specialistus Pagalbos teikimo klausimais bei teikti jiems rekomendacijas;
  • dalyvauti formuojant Mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į įtrauktį, padėti geriau pažinti mokinių įvairovę ir jų poreikius;
  • rengti, tvarkyti ir pildyti Mokyklos ir (ar) kitos įstaigos nustatyta tvarka Pagalbai teikti reikalingus dokumentus;
  • vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Mokyklos vadovo pavedimus, susijusius su socialinio pedagogo funkcijomis.

     Kilus klausimams, galite kreiptis elektroniniu paštu l.calko@karoliniskiugimnazija.lt

      Interesantai konsultuojami 213 kabinete.

***

PATVIRTINTA

Karoliniškių gimnazijos

direktoriaus 2025-11-24

 įsakymu Nr. V-57

Vilniaus Karoliniškių gimnazijos

 mokinio padėjėjos Lauros Cijūnėlytės

darbo grafikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietų pertrauka

Pirmadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

Antradienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

Trečiadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

Ketvirtadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

Penktadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

***

PATVIRTINTA

Karoliniškių gimnazijos

direktoriaus 2025-11-24

įsakymu Nr. V-57

Vilniaus Karoliniškių gimnazijos

 mokinio padėjėjos Donatos Jankevičiūtės

darbo grafikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietų pertrauka

Pirmadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

Antradienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

Trečiadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

Ketvirtadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

Penktadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

***

PATVIRTINTA

Karoliniškių gimnazijos

direktoriaus 2025-11-24

įsakymu Nr. V-57

Vilniaus Karoliniškių gimnazijos

 mokinio padėjėjos Snieguolės Meižienės

darbo grafikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietų pertrauka

Pirmadienis

7.30 – 19.30

11.30 – 12.00

Antradienis

7.30 – 19.30

11.30 – 12.00

Trečiadienis

7.30 – 19.30

11.30 – 12.00

Ketvirtadienis

7.30 – 19.30

11.30 – 12.00

Penktadienis

7.30 – 19.30

11.30 – 12.00

***

PATVIRTINTA

Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuro direktoriaus

2017 m. gruodžio 4 d. įsakymu Nr. VĮ- 69

Rita Lašinienė

visuomenės sveikatos priežiūros specialistė, vykdanti sveikatos priežiūrą mokykloje

Vilniaus Karoliniškių gimnazija

1,00 etato darbo krūvis, 36 valandos per savaitę
(darbo krūvis ir darbo laiko norma (darbo valandomis per savaitę)

DARBO GRAFIKAS NUO 2025 M. SAUSIO 2 D.

Savaitės diena

Darbo laikas

Pietų pertrauka

Pirmadienis

7:3017:00

12:00–12:30

Antradienis

7:30–17:00

12:00–12:30

Trečiadienis

Ketvirtadienis

7:3017:00

12:00–12:30

Penktadienis

7:3015:00

12:00–12:30

Šeštadienis ir sekmadienis – poilsio dienos.

Kilus klausimams, galite kreiptis elektroniniu paštu rita.lasiniene@vvsb.lt