2024-2025 m. m. veiklos programos tikslai ir uždaviniai

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI  

1 tikslas. Efektyviai panaudoti tūkstantmečio programos investicijas mokyklos bendruomenės gerovės ir ugdymo kokybės tobulinimui.

  1. Skatinti mokinių įsitraukimą ir pasiekimų gerinimą:

    • Įgyvendinti programas, kurios skatina aktyvų mokinių dalyvavimą ugdymo procese ir asmeninį tobulėjimą.
    • Plėtoti papildomo ugdymo galimybes, įskaitant popamokines veiklas, kurios padeda mokiniams atrasti ir ugdyti savo talentus bei gebėjimus.
  2. Įtraukti mokyklos bendruomenę į sprendimų priėmimo procesą:

    • Skatinti tėvų, mokinių ir vietos bendruomenės narių aktyvų dalyvavimą kuriant ir įgyvendinant mokyklos ugdymo bei gerovės tobulinimo planus.
    • Organizuoti reguliarius susitikimus ir diskusijas, siekiant įtraukti bendruomenės narius į mokyklos gyvenimą ir stiprinti bendradarbiavimą.
  3. Vertinti ir tobulinti ugdymo turinį bei metodikas:

    • Reguliariai peržiūrėti ir atnaujinti ugdymo programas, kad jos atitiktų šiuolaikinius mokymosi reikalavimus ir mokinių poreikius.
    • Taikyti pažangius mokymo metodus ir technologijas, siekiant pagerinti mokinių mąstymo gebėjimus ir kompetencijas.

2 tikslas. Stiprinti nuolat besimokančios pedagogų bendruomenės bendrąsias kompetencijas dirbant pagal atnaujintas programas.

  1. Stiprinti mokytojų ir administracijos profesinę kompetenciją:

    • Organizuoti mokymus ir seminarus mokytojams bei administracijos darbuotojams, siekiant tobulinti jų profesines žinias ir įgūdžius.
  2. Skatinti pedagogų bendradarbiavimą ir gerosios praktikos dalijimąsi:

    • Sukurti platformas ir erdves, kuriose pedagogai galėtų dalytis patirtimi, iššūkiais ir sėkmės istorijomis.
    • Organizuoti temines darbo grupes ar tinklų susitikimus, kuriuose pedagogai galėtų bendrauti ir mokytis vieni iš kitų.
  3. Teikti individualizuotą pagalbą pedagogams, siekiant įtvirtinti įtraukiojo ugdymo praktikas:

    • Sudaryti sąlygas konsultacijoms su specialistais, kurie gali padėti pedagogams pritaikyti įtraukiojo ugdymo metodus konkrečiose situacijose.
    • Įgyvendinti mentorystės programas, kuriose patyrę pedagogai padėtų mažiau patirties turintiems kolegoms.
  4. Plėtoti ir atnaujinti mokomąją medžiagą ir išteklius, skirtus atnaujintam ugdymui:

    • Kurti ir adaptuoti mokomąją medžiagą, atitinkančią įvairių mokinių poreikius ir ugdymo lygius.
    • Užtikrinti, kad pedagogai turėtų prieigą prie šiuolaikiškų ir veiksmingų mokymo priemonių, padedančių taikyti įtraukųjį ugdymą.
  5. Skatinti inovacijas, taikyti „Vilnius yra mokykla“ platformą.

3 tikslas. Įkvepiančios, saugios edukacinės aplinkos, palankios gimnazijos bendruomenės narių sveikatai gerinimas.

  1. Užtikrinti mokyklos aplinkos palankumą fizinei ir psichinei sveikatai:

    • Įrengti erdves poilsiui ir atsipalaidavimui, kurios padėtų mokiniams ir darbuotojams atsipalaiduoti ir atkurti jėgas.
    • Skatinti sveiką gyvenimo būdą integruojant sveikos mitybos, fizinio aktyvumo ir emocinės gerovės programas.
  2. Įtraukti mokyklos bendruomenės narius į edukacinės aplinkos kūrimo procesą, siekiant sukurti erdves, atitinkančias visų narių poreikius ir lūkesčius.
  3. Skatinti ugdymo veiklas lauke ir gamtoje, kurios prisidėtų prie mokinių ryšio su aplinka stiprinimo ir sveikos gyvensenos skatinimo.