Integruota romantizmo pamoka

„Žvelk širdimi tik į širdį“

                                                           A. Mickevičius

Integruota romantizmo pamoka

      „Penktadienį vykęs renginys, vedęs per Romantizmo epochą, buvo unikali galimybė iš naujo išgyventi jausmų ir emocijų pasaulį, kuris buvo namai įžymiems kūrėjams. Įkūnytos asmenybės įgauna autonomiją, kuri gimdo, ugdo giliai užslėptus jausmus ir tarnauja kaip svarbi pamoka.“ /R. Petrauskas/

      „Integruota pamoka apie Romantizmo epochą buvo nuostabi patirtis. Sužavėjo pasirodymų, kalbų įvairovė, kuri leido pasijusti tarsi tikrame romantizmo spektaklyje, daugiau sužinoti apie XIX a. kultūrą, tradicijas, požiūrį į supantį pasaulį, o puikūs kostiumai perteikė puošnumo, kilnumo jausmą. Mano nuomone, tokių pamokų turėtų būti kuo daugiau.“ /V. Pranckūnaitė/

     „Penktadienio popietę Karoliniškių gimnazija nusikėlė į XIX a. romantizmo gyvenimą. Įvairiomis kalbomis iš lūpų pasipylusios eilės nunešė į svajingą kasdienybę. Iš praeities atgimę autoriai ir jų kūriniai dar labiau pagilino šios epochos žinias. Prašmatnūs drabužiai, Vienos valsas ir nepriekaištinga vaidyba pavertė popietę tikra romantizmo diena.“ /A. Naraškevičiūtė/

      „Gražus renginys. Labiausiai sužavėjo deklamuotojų drąsa, poetų jausmų išreiškimas ir nusivylimas žiauriu pasauliu nukėlė į romantizmo laikus. Gražu tai, jog galėjome pasiklausyti įvairių kalbų, kurios yra visiškai skirtingos – skirtingai skamba ir skleidžia skirtingas emocijas ir temperamentą. Mačiau, kiek daug mokiniai ir mokytojai įdėjo darbo: tų laikų kostiumai, jauki atmosfera. Toks įdomus ir intelektualus renginys turėtų vykti kasmet.“ /G. Černauskaitė/

      „Renginys labai nustebino: visi puikiai deklamavo. Sužavėjo Adamas, prabilęs Libano valstybine kalba. Tekstas buvo be galo gražus net tos kalbos nesuprantančiam žmogui. Vis dėlto didžiausią įspūdį paliko Evelina, deklamavusi ištrauką iš A. Puškino „Eugenijaus Onegino“. Rusų kalba skaitytas Tatjanos laiškas buvo kupinas emocijų, skaitytoja puikiai įsijautė į vaidmenį ir paliko mane be žado.“ /A. Drapeko/

      „Gegužės 3 d. vykusiame romantizmo renginyje man labai patiko mokiniai, prabilę įvairiomis pasaulio kalbomis. Nustebino Adamas, kuris deklamavo eilėraštį Libano valstybine kalba. Buvo labai džiugu pamatyti gerai pasiruošusius mokinius ir valandą praleisti romantizmo apsuptyje.“ /J. Musvicaitė/

      „Ačiū mokytojams ir mokiniams už pastangas ir sunkų darbą.“ /D. Narbutas/

2019 m. gegužės 3 d.

 


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *